♡ Rastlös

Sjukt rastlös.. Borde väl egentligen vara skit trött,  eftersom jag inte somnade förrän efter fem nångång.. Med Edwin i famnen.. Mysigt! ♡ Han "vaknade" liksom till där vid fyra, o var så ledsen.. Fast typ sovandes iallafall.. Så jag tog helt sonika, o plockade med mig han och kröp ner i sängen igen.. Han sov innan vi lagt huvudet på kudden ens.. Själv låg jag ju vaken ytterligare några timmar! 
 
Klev upp vid nio,  fikade frukost och busade lite.. Sen gick vi ut,  spelade lite boule o lekte tillsammans med Lowa! ♡ Gjorde ett försök att påbörja gräsklippningen också,  men beslutade ganska snabbt att det får bli pappans mission! Annars så gillar jag faktiskt att klippa gräset.. Tycker det är rätt roligt ja! :)
 
Lowisen stekte potatisbullar till lunch, o jag gjorde iordning lagen till tjälaknuln, o körde in den i kylen! Satan så gott det ska bli! :) 
 
Men nurå!? Edwin sover lunch, o Lowa är hos en kompis.. O jag är som sagt så jävla rastlös.. Har massor av saker jag vill göra, men kommer mig likförbannat inte för att påbörja något utav det.. Varför!?

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0