♡ Dåliga nätter

Fy faan så kasst jag sovit dom senaste nätterna..
Total Katastrof!
Första kan jag liksom inte somna, och när jag väl lyckats somna sover jag otroligt oroligt. Mardrömmar i massor. Diverse konstigt.. Men helt fruktansvärda. Jävligt ocoolt. I jag skulle så gärna vilja veta och förstå vad det beror på!? 
 
Dagarna blir ju inte heller direkt någon succé,när man inte sover riktigt..  :(
Idag var dock jag o Edwin till Malin för mys med och surr en stund.. Det var inte alls så tokigt! ♡
 
Hade utvecklingsssamtal med Lowa igår också, och det gick kalasbra! Det värmer verkligen ordentligt i Mamma hjärtat! ♡ Gick igenom dom nationella proven också, och hon hade klarat dom! I Svenska hade hon dessutom otroligt bra resultat, alltid roligt att höra! :) Jag var orolig över proven i matte. Men dom fixade hon också! :) O det är tack vare hennes underbara lärare. Hade hon fortfarande gått i Orrviken, tror jag aldrig hon fixat det.. Tyvärr! Där kämpade hon som sjutton med just matte, men det "lossnade" liksom aldrig.. Efter två veckor här,o med en suverän lärare kommer hon helt plötsligt hem och säger "Mamma, jag förstår matten nu,  C förklarar så att Jag förstår.. " o sen dess har matten varit det roligaste ämnet! ;) Tänk,vad otroligt viktigt det är med en bra lärare! ♡
 
 
Näe, nu ska här försöka sovas.. är ju svintrött! Vilket dock inte gjort det lättare tidigare kvällar,men vi kan väl alltid hoppas.. 
 
 
 
 
 
 
Älskade,Älskade ungar! ♡♥♡

Era tankar..
Postat av: Me & My 6 Baby Dolls

Jag har en dröm tydningsbok, men inte blir jag klokare för det... ;)Om man bara visste vad alla drömmar handlade om egentligen.

Söta barn <3

Svar: Ååh, vad heter den boken?:)Jaa, man skulle ju verkligen vilja veta vad alla drömmar vill säga en.. framförallt dom obehagliga faktiskt!:-/

Dom är som sötast när dom sover! ;)
Kram
Joanna

2014-06-05 @ 11:03:16
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Sofia

Eftersom det inte går att kommentera inlägget om känslan när du tycker att du är världens sämsta mamma!!
Så skriver jag min tanke här istället.

Du är ingen dålig mamma, du kanske är därimot kanske en trött, höggravid mamma med en 10åring och en 1,5åring.
Plus att du har fruktansvärd värk i kroppen och diabetes Joanna, man får vara trött och lägga sig tidigt!
Du gör så mycket med dina barn, du är på djungelhuset, hälsar på mor och farföräldrar, vänner. Barnen har det jättebra hos dig!
Du har klarat av att vara en jättebra mamma i 10år!
Det är ingen dålig merit!
Du är kanon och säger nånannan att du inte är det så har dom fel!

Kram Sofia

Svar: Oj...Tack,eller vad man säger.. Dina ord värmer!♡♥♡
Joanna

2014-06-06 @ 11:20:12
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0