♡ Jomenjustja..

Jag har ju "vunnit" en nyfödd fotografering, och familjefotografering!!! :) Wiihoo! Kanske skulle ha köpt mig en lott!? 
Kruxet är att eftersom bebis kommer tidigt, kanske vi ej kan göra själva nyföddsfotograferingen, då fotografen eventuellt är bortrest då! :-/ Men jag fick även frågan om jag kunde tänka mig att ställa upp i en gravid fotosession också! 
Dels får jag ju bilder själv, men dom ska även användas i reklam syfte! :-O
 
O jag som HATAR att bli fotad, sa ja! Haha, ja jisses.. Det här kan ju bli spännande! ;-)
 
 
Ska dessutom fotas för ett tidningsreportage också, ställde upp i en intervju för en "bekants" skull.. O till det ska det tydligen fotas också.. ujuj! Det känns ju som mer nervöst än gravid fotograferingen.. 
 
Blir jag inte fri min fotofobi efter det här, så blir jag nog aldrig fri den! ;-) 
 
Tur i oturen, är att tidningsreportaget inte kommer ut förrän i höst, i Oktober numret.. Tills dess har jag kanske glömt bort det? :) 
 
Mitt största problem inför dessa fotograferingar är ju dock att jag är så jävla kass på att sminka mig! :-/ Hur sjutton ska jag lösa det tro? Visst det ska ju inte vara någon partysminkning,  utan bara alldagligt, tjusigt typ! 
Men ändå.. 
 
Aja, det ordnar sig nog.. på nåt vis! 
 
Imorgon väntas det tillväxtultraljud av lillbebis, ska bli roligt! O lite nervöst som alltid.. Vill ju inte att bebis ska vara större när den kommer än vad Edwin var.. :-/ Hoppas på att det går o få nåt bra kort imorgon också.. Då vi på dom tidigare ultraljuden inte kunnat få det.. 
Ska lämna prover imorgon också, hba1c och nytt sköldkörtelprov.. Det blir nog bra.. Hoppas på att få slippa börja äta levaxinet igen!
 
 
Näe, nu ska jag jag kika klart på Beck, och sen vila mina bruna.. så man orkar med morgondagen! ♡
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh va kul!! Om bebis kommer tidigare kan jag komma med kameran och ta lite tjusiga bilder ;) barna går ju på semester på fredag ;)

Svar: Det får du gärna göra!:)
Åh, vad härligt för er!! :) när går gubben på semester då?

Puss
Joanna

2014-06-24 @ 09:44:43
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja han går på semester 2 veckor senare tror jag!

Puss <3

2014-06-25 @ 22:21:17
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0