♡ Kasst väder, men bra helg!

Vädret har väl inte riktigt varit på våran sida under helgen.. Men vad tusan, vi har ju haft en toppen helg iallafall! :-) 
 
Jag o barnen for först och grattade Mikael i torsdags eftermiddag, efter att vi packat in oss i morfarns hus! :) Alltid lika trevligt att träffas,o Edwin vill alltid gosa med Millie! ;) ♡ Pappan kom också dit, när han jobbat klart! 
Så jag och Lowa for på tjejmys/examensmiddag uppe på byn, hos Elin! Hade en mycket trevlig kväll och var väl inte hemma förrän närmare tolv på natta! ;)
 
På midsommarafton tog vi det lugnt ifrån morron, åt mysig frukost tillsammans hela familjen! Sen var vi tvungna att åka till Krokom för att hämta Jåådin perfekt för då kunde ju Edwin sova innan firandet på lekparken! :) Lowa hade ju dock verkligen ingen lust att följa med, så hon hade turen att få stanna hos Mikael o Carro under tiden! Toppen! Tänk vilka fina o härliga människor vi har omkring oss!? Blir varm i hjärtat, bara jag tänker på det! ♡♥♡
 
Hade turen att regnet höll sig borta under firandet i lekparken! :) O det var så rackarns trevligt,  härliga vänner och glada o nöjda barn! ♡ På eftermiddagen sammanstrålade vi hemma hos Mikael o Carro.. Tillsammans med Persson/Olovsson, Tina&Johan o Carros syster Rebecka.. o alla ungar förstås! :) Sååå jäkla underbart! Att bara få vara tillsammans! ♡ Grillade till middag, skrattade o umgicks! Kidsen härjade och busade.. o när ungarna började bli trötta, for pappor o barnen hem.. O vi morsor tog oss en tur till Fröjdholmen! Där Brolle spelade! Wiihoo. En sån jäkla klockren dag/kväll/natt på alla sätt o vis!! 
 
Tusen tack, till alla inblandade! Ni är underbara!! ♡♥♡
 
På lördagen kände jag mig nästan bakis o allt gick liksom i slowmotion! Regnet öste ner, o sinnesstämningen va väl lika som vädret, typ. Lowa ville sova hos mormorn. Så vi skjutsade dit henne, o fortsatte själva upp till Långan för o säga hej! O där blev vi kvar till klockan var närmare åtta.. Blev bjudna på fondue, och massa gotta! :) Ulrika hade även gjort en Keylime pie, som seriöst var/är det godaste jag nånsin ätit!!! Munorgasm deluxe! 
Sen for vi hem o tvärsomnade..
 
Igår packade vi ur oss,  Jesper for o jobbade o Jag o Edwin hade turen att glida förbi Mikael o Carro lagomt till fika dax!;) Mötte upp Lowa o mormorn hos min morfar där vi firade han o spenderade några timmar innan vi slutligen landade hemma! 
 
Var inte alls så dumt att få komma hem igen.. Borta bra, men hemma bäst! ;) 
 
 
Idag kör vi en lugn hemma dag.. Skönt! Fortfarande pyjamas klädda,  kan eventuellt ändras.. Senare! 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0