♡Nyklöft

Jajjemän, nu är iallafall håret grett inför tisdagen fotografering! :) Jag börjar dock bli sjukt nervös.. o är ampen i huur sjutton detta kommer att gå! :-/ 
 
Hade en mycket trevlig kväll igår, tillsammans med världens bästa Jeanette och Persson.. Surrade massor, och blev som pricken över it även klippt! ♡ 
 
Hade turen att bli inbjudna på middag hos Svärfar&Eva igår efter Mirandas 2årskalas! ;) Jag älskar att slippa laga mat!!! Det är underbart! :) Just den här "vardagliga" matlagningen är ju så förbaskat tråkig.. 
 
Idag är vi trötta och slöa, och myser bara på.. Ska försöka baka nåt idag också, tror det kanske blir bullar eller Noblesse kakor kanske, eventuellt nån småkaka istället! Lowa ska ju på kalas klockan ett också! 
 
Lowa har börjat nedräkningen ordentligt inför sin Stockholmsresa nu också.. Igår var det bara TVÅ veckor kvar! Mamman börjar bli nervös, men  samtidigt otroligt glad för Lowas skull!! ♡♥♡
 
 
Näe, nu ska jag dricka lite Smoothie! Mumsigt! ★

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0