♡ O här ligger jag

På soffan, själv.. vaken sen ett bra tag! :-/
Är så jävla trött typ jämt, men sover så förbaskat dåligt.. :-/ Det är ju mysigt med magen, absolut! O jag vet att jag kommer sakna den när den är borta.. Men det är lite svårt att njuta av den också.. :-P Kan ju liksom inte ligga på rygg, för då blir jag illamående och får yrsel,  ligga på sidan funkar hyfsat tills det är dax att byta sida.. Det är liksom inte det lättaste.. :-/ 
Den lille mannen i familjen, som alltid sovit oförskämt bra har fått för sig att han inte ska somna om kvällarna.. Sjukt frustrerande! Måste försöka komma på nåt bra, så det här vänder.. Gärna innan bebis kommer! ;)
 
Jag har för övrigt djävulskt ont i arslet, efter den lilla incidenten med kökssoffan iförrgår.. o  kunde ju inte sitta riktigt på hela dagen igår! Ajajaj..
Hade finfrämmande av Sandra och kidsen igår, de var trevligt!:)
 
Blev med ny bil i familjen igår också.. O jösses så grett med  fyra dörrar! ;) Sjusittsig dessutom, o riktigt fin! Blir toppen det.. :)
 
Näe, funderar på om jag ska gå och krypa ner hos Lowa o väcka henne? Hon o jag skulle behöva åka in till stan, o fixa nåt födelsedagspresenter.. Ska ju på Mirandas 2årskalas i eftermiddag, och Lowa ska på kalas hos en klasskompis imorgon.. :)
Grabbarna for på rallycross för en timme sen, så jag och Lowa är själva! Hade en tanke om att baka lite, får se hur det blir med det.. Vore ju kul att ha något gott o bjuda på, på onsdag känner jag.. o Lowa tycker ju om att baka! ;)
 
Ska förhoppningsvis klippa mig ikväll också, grett det! Ska ju liksom fotas på tisdag.. givetvis har jag ju fått ett blåmärke modell ganska stort, på magen! :-/  aja, går väl o retuschera bort? ;) 
 
Näe, krypa ner hos Lowa.. ♡♥♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0