♡ Dumma mage!

Inatt har jag varit vaken,eller ja från 03.00 ungefär.
Min mage har alltid varit konstig,o dum.. Inatt ballade den ur fullständigt,vilket iofs känns bra idag. O jag ser inte längre höggravid ut. Var dock allt annat än roligt inatt.. meen,men..
 
I fredags for vi till Orrviken! ♥ Hälsade på Lowas gamla skola och klass en sväng. Sen for vi och umgicks med Jeanette och Lilly! O jisses så Underbart att äntligen få träffa lilltjejen! ♡ Å hon var så pigg,och sprudlande glad! Det värmde så i hjärtat att se.. :) Vackra lilla krigare!♡
 
På vägen till morfarn hann vi med ett stopp hos Millie med päron också!♡ Så jäkla trist att det blir så långt emellan gångerna!:(
 
Hos morfarn blev det middag,mys,surr o lite sällskaps spel innan vi till sist somnade ovaggad allihop!
 
Edwin tyckte att strax efter 06.00 var en okej tid o kliva upp igår.. Kan inte påstå att jag håller med,överhuvudtaget faktiskt. Dock så hann vi ju med en himla massa innan vi vid elva, for och hämtade pappan!:)
 Var på återvinningscentralen,  o åt lunch på Max innan vi äntrade stortorget. Lowa skulle ju få se Yohio!:-)
Tre låtar spelade han o det hela var klart på under 15minuter.. Lowa var helnöjd, och väldigt glad över att ha fått några bra foton!;-) Nöjd o glad dotter, känns bra i mammahjärtat!♡♥♡
 
Hann med en storhandling på Kvantum innan vi for hem..
 
Före klockan 21.00 igår, sov hela familjen!;-) Skönt det!:)
 
Idag blir en lugn hemma dag, fram till i eftermiddag iaf! Då åker vi o grattar Karin,som fyller år idag!:-) Hoppas på att Emelie o Sandra o kidsen är där då oxå! :)
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0