Har haft panikångestattacker större delen av natten.. Så jäkla länge sen. O jag vet inte varför!?
 
Skulle behöva göra något,men har haft en "vanlig" morgon.. o pallar inte riktigt nu! Hade tänkt åka till Boda, umgås med Tina och Alfons, fylla på med lite energi.. ♡
Men borde ha åkt för en timme sen,o då var jag upptagen med annat! O vi är ju inte ens riktigt påklädda än,så det blir för sent.. Måste ju vara hemma till två/halvtre igen! 
 
Igår kom Ulrica och Märta och umgicks en stund, vi var ute en stund o åt lunch tillsammans.. Trevligt! ♡
 
Eftermiddagen var inte alls lika trevlig,två mer eller mindre griniga ungar.  O jag hade nedräkning till läggning.  Jaa, ibland är det liksom såna dar.. 
 
Skulle behöva åka in till stan och fixa med lille Villes dop present oxå, är ju förtusan snart dop! Måste köpa nya bromsbelägg till gula faran också.. Får se om vi tar oss iväg när Lowa kommer från skolan, eller om det blir imorgon.. Eller någon annan dag!
 
Jag och Lowa var förövrigt in på HMs webbshop och skulle beställa lite kläder där, eftersom hon har presentkort där.. Nääe,då gick det ju inte o använda presentkortet i webbshoppen.. Kuul! Satan så lej jag blev,till saken hör att i butiken här i stan, fanns det inga vårjackor i strl. 134-170 för tjejer.. Så jäkla dåligt! Alltihop! Gaaaah.
 
 
 
Näe, nu ska jag och LillTornadon mysa ner oss i soffan Snart lunch, o sovdags för han.. o sen är inte hela dagen kvar!
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Men gumman då :( Åh så jobbigt!
Hoppas det inte fortsätter!
Finns få saker som är så jobbiga just då som dessa attacker, går själv igenom en period med många :(
Tänker på dig!
Massa kärlek till er! <3

Svar: Gullhöna!♡Helgen har gått bra faktiskt!:)
O tack för i lördags.. Trevligt o mysigt!♡

Puss
Joanna

2014-03-27 @ 20:54:16
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0