♡ Gråhårig

Den här LillTornadon här hemma kommer göra mig gråhårig..
Huuuur får man ungarna att inte vilja klättra!? Kan verkligen inte erinra mig att Lowa var ens i närheten av detta!? 
 
Efter att jag själv,dumt nog va på toa i typ 30 sekunder,  så var han på köksbordet.. I fullfärd med att hänga o försöka gunga i kökslampan! På riktigt..
 
Har nu lagt ned alla stolar, pallar och dylikt. Samt skjutit bordet mot kökssoffan.. På nåt vis så lyckas han ändå, åma sig in under bordet,pressa sig upp i soffan.. o sen ere ju fri väg upp PÅ bordet.. 
 
 
 
 
 
 
Jaja, förhoppningsvis är det lugnare till hösten! O om inte annat lär det ju inte hålla på tills han är femton.. 

Era tankar..
Postat av: Anna

Sebastian är fortfarande likadan ;)<3

Svar: Anna, sånt här skämtar vi inte om... ♡♥♡
Joanna

2014-03-31 @ 21:48:54

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0