♡ Ungarna

Jaa, mina underbara ungar.. Dom är det absolut bästa,jag vet! 
Ibland är dom hopplösa gnällspikar förvisso. Det tänker jag inte sticka under stol med.. Men oftast så kommer vi sams,o myser.

Idag mår dock mamman här hemma sämre. O morgonen var fruktansvärd.. :-( Imorn får det helt enkelt bli en bättre dag.
Imorn ska vi på skidresa till Klövsjö,med skolan nämligen. O jag har lovat Lowa att vi ska följa med..
Jag hoppas på Strålande sol,och en kanon dag! :)

Ska komponera ihop nån mysig picknick vi kan ha med oss också. Lunchbuffé äter vi där, men bland annat ostmackor o varmchoklad vill man ju ha med sig!

Måste bara ta mig upp ur soffan till o börja med.. Lowa är ju förhoppningsvis snart hemma ifrån skola,o Edwin vaknar väl strax också gissar jag på!








Era tankar..
Postat av: Sofia

Hoppas du mår bättre imorgon så ni får en kanonmysig dag till fjälls!
Här spöregnar det och är +3,8!! Suck
Bara vägar dock vilket är skönt :)
Kram

Svar: Tack,det håller vi också tummarna för!:)
Joanna

2014-03-13 @ 14:56:36
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0