♡ Älskade ungar

Alltså, ibland sköljer det verkligen över en.. Huur mycket man faktiskt älskar sina barn! ♡ Det är ju otroligt.
 

Idag är vi i samma humör som vädret.. Trist, och grått! :-/ Lowa leker med nå kompisar, o jag o LillTornadon stökar på inne.. Fick för mig att ta tag i vårat sovrum, när Edwin sov.. så nu är det iallafall påbörjat! Hoppas på att orken att fortsätta finns kvar ikväll.. Är som svårt o stöka på där,med Vildskinnet till hjälp! ;) 
 
Igår hade vi sommar, strålande sol och kalasväder! :)
Anna och Sebastian kom hit och lekte på dagen! Så trevligt.. ♡ På eftermiddagen/kvällningen kom Jocke&Jessika å Farfarn&Eva. Blev hemmagjorda hamburgare, som vi grillade till middag! Å Eva hade gjort God paj till efterrätt! Värsta lyxen! :)
O sol och finväder gör verkligen under med humöret,igår var det liksom på topp! O idag är jag typ nollad, på något vis.. :-/ 
 
Tror jag och Lowa ska ha lite tjejmys ikväll, när Tornadon sover o pappan ändå inte är hemma! ♡ Middag i soffan,o lite hemmaspa kanske? 
 
Förövrigt så var ju LillTornadon o jag på BVC i Onsdags. 18 månaders kontroll,gick ju kalasbra det.. Han gick igenom besiktningen ua. Trodde förvisso inget annat heller, men kan inte låta bli att tycka att dessa grejer som ska kunnas vid en viss ålder osv.. är fel! Herregud, alla ungar är ju olika,och utvecklas olika.. 
84,5 cm över havet, och 13495 gr tung.. ♡
Dessvärre så stod han ju på huvve, när vi skulle leka lite i väntrummet efteråt,  läppen spräckt o blod överallt.. Jaja, kan ju inte alltid gå bra! ;)
 
Hann ju med o dejta Alex o barnen en sväng också, spontant och bra! Precis som det ska vara! Alltid lika trevligt! ♡ 
 
Näe,  funderar på om man kanske skulle ha letat rätt på Lowa.. fast vi låg ju rätt bra här också.. Edwin har vaknat ute i vagnen, men vill bara ligga o gosa i soffan! Mysunge! ♡ Han har varit gnällig nästan hela förmiddagen, o bara velat varit i knät.. Mysigt är det,men tungt!;)
O fogarna gillar det inte alls.. :(
 
 
 
 
 
 
 
Busar med farfarn! ♡
 
 
 
Här var den lille lite sur,han ville leka men tjejerna va trötta och ville hellre kika på film! ;)
Tur Sebastian kom o lekte lite senare, o även farfarn! ♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0