♡ Det snöar..

På riktigt så snöar det. Ligger ju inte direkt flera decimeter snö på backen, men halv vitt och snöblandat regn.. Så jäkla trist!
Jag har ju beställt värme, och sol. Inte det här!
 
Med det här skit vädret, så kan jag väl med hyfsat samvete ligga på soffan och mysa med Edwin hela dagen va? Känns ju så iallafall.. o ladda för kyrkis imorgon!
Tror även jag ska plocka bort den lilla påsk, jag faktiskt drog fram till just påsken.. Börjar kanske bli dax för det,rätt som det är så det ju midsommar..
 
 
Vad är det som gör att humöret blir så påverkat, av vädret??

Era tankar..
Postat av: Cissi

Såg ett inlägg om de tidigare. Å de går ju variera sin smoothie på hur många sätt som helst. :)

Svar: Jajjemän! O de e ju de som är Grett! Man tager vad man haver liksom, o vad man är sugen på!:)
Joanna

2014-05-07 @ 10:39:54
URL: http://cissigran.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0