♡ Feber

Inte här dock.. Men Märtis har feber, så de blir inge Kyrkis för oss idag! :( Sånt som händer, men så trist bara när vi väl ska hitta på nåt.. :)
 
Är alldeles vitt ute.. snö! Allvarligt? Dessutom känns det ju snorkallt! 
 
Jag känner mig ju förvisso inte heller i form.. Tror iofs det mest beror på det tråkiga vädret, i kombination med mitt kassa järnvärde o penicillinet! Är ju inte sjuk!
 
När Lowa kom hem igår, påminde hon mig om att hon skulle på gympa..vilket jag givetvis helt glömt bort! Blev att snabbt som attingens sno ihop lite mat till kidsen, o sen skjutsa bort henne o granntjejen till Brunflo! Till morsan blev det kräftsoppa, till sen middag.. Inte alls dumt, jag älskar't! :)
 
Vad sjutton ska vi roa oss med idag,nu då? 
Tror jag ska ta fram köttfärs, o rulla köttbullar till dagens middag.. Känns som lagomt göra det.. Hittade ett recept på kladdkaka igår,som gjordes på Stevia istället för socker.. Som jag funderar på att pröva på att göra! ;-) 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Jag tycker inte om å va sur men de må ju vara för annars vet man ju inte hur de känns å vara glad förstås... Jag saknar 2007 ikväll. ♡

Svar: Så sant,så sant!Är ni piggare imorgon tycker jag ni ska komma hit o busa.. ;-)

2007.. shiit vad längesen!! Sådär så man nästan blir gråtmild..
♡♥♡
Joanna

2014-05-08 @ 22:31:36
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0