♡ Fredag igen..

Fredagar brukar vara min favorit dag på veckan.. Det är det nog idag också, egentligen! Jag har dock sovit skitkasst inatt, så jag känner mig lite som en överkörd grävling. 
Jag har tandvärk, och en sjujäkla foglossning som pricken över i:t! 
 
 
Edwin står vid grinden, o rycker.. Han vill nog helst av allt bara gå ner och duscha! Det vill inte mamman, så där är vi inte riktigt överens!
Vi var förövrigt tvungna o fara till Gällö när vi lämnade Lowa.  Insåg att jag måste ju ha potatisen till dagens middag,innan Jesper kommer hem med handlingen vi beställt.. Om vi inte ska behöva äta skit sent! 
Var förbi sågen, med lunch till gubben oxå då tajmingen gjorde att han precis var där.. o utan lunch! Karlar!
 
Ska ta o röra ihop lagen/såsen/marinaden o slänga i tjälaknulen i det.. Så det får gotta till sig riktigt ordentligt innan middags dax! Har börjat göra en annan,än den klassiska saltlagen.  O det blir så jäkla gott! Ska bjuppa på receptet sen.. ;-) 
 
Nu kom det en liten kille o vill vara go å mysa. Så jag börjar med det.. Lillfisen! ♡♥♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0