♡ Helikopterföräldrar

Är dessa föräldrar på riktigt?
 
Jaa, jag erkänner jag kollar på Malou. O blir rädd.. Inte för Malou då, utan alla dessa curlingföräldrar som tydligen finns.. Var tionde chef, berättar att barnen(som är vuxna) har med föräldrarna på anställningsintervjuer!? Bland annat.. 
Jag skulle ju känna att jag misslyckats totalt med uppfostran av mina barn, om dom i vuxen ålder känner att någon utav oss föräldrar behöva vara med på deras anställningsintervjuer!? Jag vill ju för tusan att mina barn ska bli självständiga, o trygga i sig själva..
 
Och hjälpa till hemma,det är iallafall i våran värld en självklarhet.. Va Faasen t.om Edwin hjälper ju till att duka,blir ju kanske inte som vi tänkt.. Men han vill ju också ställa fram! 
 
Någon förälder hävdar att hon "hjälper" sitt barn av kärlek.. 
 
I det här hemmet finns det massor av kärlek, och vi älskar ju barnen mer än allt. Men innan jag skulle börja curla mina barn.. På riktigt! ? 
 
Det är ju för faan att göra dom en jävla otjänst?
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0