♡ Morgon Kaos

På riktigt.. Lowa ramlade igår, när hon var ute och lekte.. Jag trodde hon bara fått några sår, imorse kunde hon ju inte stödja på det där jäkla benet.. Toppen!
Knät är lite svullet, men inte nå anmärkningsvärt.. Ingen värmeökning heller.. så jag tror det är lugnt?  Hon är hemma idag, o får vila benet.  När jag höll på att stöka med Lowa fick Edwin för sig att han skulle städa badrummet.. Så han fyllde toaletten, med diverse skrot.. Lite skräp blandat med sudd, plåster, teckningar och toapapper.. På riktigt!?
 
Det är ett smärre kaos här just nu.. Lowa försöker halta runt med hjälp av kryckor, o är sådär lagomt sur och tvär.. Edwin är mer eller mindre rabiat, och vill ingenting. Så han förblir nog naken resten av dagen, jag också som det verkar.. då jag tydligen inte heller får klä på mig! 
 
Måste ringa på BVC också, och säga att vi inte ska ge MPR vaccinet nästa vecka. 
 
Skulle behöva fli undan efter frukosten, så jag kan starta igång diskmaskinen.. Får finfint främmande ikväll också, av Olovsson/Persson.. ♡♥♡
Så jag känner att jag skulle behöva torka golvet! Gjorde klart veckohandlingen igår,så det ska hämtas i eftermiddag också.. Får se om jag eller Jesper åker..
 
Näe, rycka upp sig o göra ett ryck kanske? Ska skruva om handtaget till badrummet också.. Känns som att det skulle vara skönt! 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Ibland måste det va underbart att vara barn o få hitta på massa bus hela tiden, visst man kanske får en tillsägning och man blir ledsen men det går över sen kan man göra samma bus igen! :)

MPR visst är det mässling, polio och röda hund va? Ska ni inte vaccinera mot det ? :)

Hälsade du lowa grattis på namnsdagen igår? :)
Kram

Svar: Ja, det skulle ju vara skönt ibland! ;) o bara kunna busa hela dagarna!;)
Näe, påssjuka och inte polio! ;) näe, blir inga mer vaccinationer här.. tror vi iallafall!:) Känns inte som vi vill trycka i dom massa skit..

Glömde tyvärr hälsa igår, hon var ju inte hemma när du skrev! Men NU ere gjort!;) å hon hälsar Tack detsamma! :)

Kram
Joanna

2014-05-16 @ 10:55:02
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0