♡ Nöjd

Alla stygga sladdar vid tvn i tvrummet är nu väck.. Sjukt skönt! Dessutom har vi även fått till så att alla kanaler även funkar i sovrummet! Wiiihoooo! :)
 
Har även fixat till grinden till trappen.. äntligen! Nu ska den bara målas svart! :) Ska även hitta nån bra färg o måla om den hemska fondväggen i vårt sovrum! Problemet är bara att vi inte riktigt vet vad vi vill ha.. Kommer nog på nåt,så småningom! ;)
 
Haft en riktigt skön dag hemma,pysslat på med ditt o datt o massa mys! Härligt lyxigt o få ha Jesper hemma en dag mitt i veckan sådär! ♡
Har Nogga som tillfällig inneboende nere i gästrummet oxå, trevligt det!
 
Imorgon ska jag o kidsen på Djungelhuset, hänga o busa tillsammans med Alex o barna.. Det blir skoj! Längesen sist nu igen..
 
På Lördag vankas ettårskalas för goaste Alfons, som blev ETT år idag! ☆★☆ Jisses, vart har de här året tagit vägen!? 
Grattis älskade go unge!!! ♥♡♥
 
Nu sova, så man orkar med morgondagen också.. ;-)
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0