♡ Obehagligt

Jag har ju varit på ögonbottenfotografering idag,  tycker inte om det alls.. Är rent av riktigt obehagligt! :-/ Men det gick bra, o relativt fort! Sprang på Jänet & LillBus där också.. Rooligt! ♡
Morfarn var med som chaufför och barnvakt åt LillTornadon.. 
Så stackarn var ju tvungen att va här tidigt imorse.. Det tackar vi hjärtligt för! ♡
 
Började må halvtjyvens i bilen på vägen hem.. Men det gick om sig.. Så pappa for hemåt, lagomt tills jag skulle ge Edwin lunch börjar jag givetvis att tok kräkas! Faan vad less jag är på det.. Lillfisen kom o höll mig i handen, och lånade ut sin älskade apa till sin lilla mamma.. Älskade Lillfisen! ♡♥♡ 
 
Sen dess har jag haft totalt viloläge på soffan,  o ligger nog kvar en stund till.. Tror pappan snart kommer oxå! :) Börjar dock måste lite bättre,så jag hoppas verkligen jag slipper spy något mer.. Idag iallafall! :)
 
Imorgon är det nytt barnmorskebesök på agendan.. 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0