♡ Slut..

Jag är helt jäkla slut... tvivlar på att jag är vaken många minuter till!
 
I fredags fick vi fredagsmys sällskap av Micke o Hanna, o lilla Rasmus! Så jääkla söt onge! ♡ Var så trevligt att ha dom här!:) Åt förövrigt tjälaknul och champinjonsås till det nästan sprutade ur öronen på mig!
Skulle vilja påstå att ibland är jag sjukt duktig på att laga mat.. eller ja, rätt ofta!;)
 
Igår var vi och firade svägerskan som fyllde år.. Massor av Gofika!!! :) Sen gjorde vi inte mkt alls, jag o Lowa hade tjejmys o slökikade på Eurovision.. ♡ Men Eurovision, på riktigt.. Jag klarar INTE av det.. Jorå, vi somnade bägge två.. :-) 
 
Idag har varit en seg och slö dag, rakt igenom.. Var sega som tusan hemifrån.. (Skulle till Orrviken)
Till sist tog vi oss äntligen iväg.. skulle hämta släpvagnen i Grytan hos Svärfar, men där fanns varken svärfar eller släpvagn.. Jaja, de löser sig tänkte vi.. 
For via stan, plockade upp Noggas hund, o sen vidare! 
Spanade in hönsgården hos Carro och Mikael,  o jisses så fiint! Jag är förvisso totalt livrädd för flygfän av alla de sorter.. Meen dom där bor för jäkla tjusigt! :-) Lite Pettson över det hela, mysigt o kika på! ♡ 
Blev bjudna på fika, o surr stund! :) Hade även turen att få låna släpvagn av dom,så vi kunde hämta upp soffan vi fått uppe på byn. Så numer står det en soffa i Gillestugan! Wiiihoo! Ska försöka mig på ett litet ryck där nere under veckan.. får ta lite i taget helt enkelt! 
 
Avslutade Orrviken turen hos morfarn där vi blev bjudna på middag! Bus o lek ute,och ungarna fick köra fyrhjuling! Lyckliga barn! ♡♥♡
 
Nu sover kidsen, sen ett bra tag.. o snart även föräldrarna och farbror Nogga! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: mamma

ja, jag kom ju också förbi en sväng i fredags å tyckte vi hade fredagsmys på vårt vis, kram ;)

Svar: Haha, ja det hade vi ju.. :) Kramar ♡
Joanna

2014-05-12 @ 19:45:43

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0