♡ Dejt

Igår kväll var jag och min bättre hälft på dejt! En mysig middag på tumanhand.. Sämre kan man ju ha det! ;)
Riktigt bra och mysigt var det! ♡♥♡
 
Innan vi for hem till barnen, och mormorn som barnvaktade slog vi till med en handlingstur på Maxi också.. Romantiskt så de förslår va? ;)
Vi var hemma,nedbäddade och nästan sovande före 23.. Haha, märks att man börjar bli gammal.. jösses!
 
Imorse firade vi Våran älskade Pappa/Sambo, med lite paket o mys i sängen. O en mysig lyxfrukost! ♡
 
Har hunnit baka en till plåt med nougatrutor till dopet idag också,  så nu er bara bullbak kvar! ;) Sen har vi passat på o varit ute när det inte regnade! Busade o lekte.. Lowa och Edwin åkte snowracer för glatta livet! O vi föräldrar fick surra lite strunt med en granne! Arwid sov som en stock i vagnen..
 
På eftermiddagen,fick vi sällskap av Farfarn,  Morfarn och Karin! :) Hade bjudit hem dom på farsdags middag! ♡ Bjöd på tjälaknul, pergratäng med champinjonsås och gelé! :) Sallad till,o tårta o kaffe till efterrätt! Blev otroligt gott, o alla var mätta o glada! Edwin somnade runt sju, och hans syskon vid åtta! ;)
 
Nu ska morsan här,följa sina duktiga barn! Imorgon ska jag och grabbarna skjutsa min mormor! Så här ska sovas.. ;)
 
 
Ett armband med min familj pryder numera min vänstra handled tillsammans med mitt FuckCancer armbandet!! ☆★☆
 
 
Fick ju tio fina rosor av min sambo häromdagen! ♡♥♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0