♡ Den här tjejen..

 
 
 
 
Ja, alltså den här tjejen! Hon är heelt otrolig! (Jo, hon kan även ge mig gråa hår..) 
Hon gör mig så Enormt stolt! ♡ Sådär stolt, så hjärtat svämmar över lite extra.. O man blir rörd.
Över hur otroligt fin hon är,omtänksam och med ett hjärta av guld, på rätta stället! ♥♡♥
 
Hon har blivit så stor,och otroligt klok! 
 
I eftermiddag,kväll har vi varit till stan. Utan småbröder,  prövat olika outfits till lördagens dop -och även köpt outfit förstås! Handlat nödvändigheter inför den stora lillebroderns 2årsfirande, och den lille lillebroderns dop! 
Ätit middag på donken,o umgåtts med en ledsen vän!
Å min fina tjej har gjort mig brydd, förvånad och framförallt otroligt stolt flera gånger om! ♡
 
Jag är givetvis jämt, världens stoltaste över henne.. Men jag vet inte,ikväll har jag varit extra,mega stolt!! 
Älskade, underbara dotter!!! ♥♡♥
Du,och dina bröder är hela min värld.
 
Nu ska här sovas, hoppas på massa energi imorgon.. Har en del att stå i.. ;)
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0