♡ Det löser sig..

Det börjar ordna upp sig,inför stundande dop av lillebrorn   Pratade med prällen idag,  bestämde psalmer o vem som skulle göra vad! O igår löste det sig med sång också. Minst sagt,  härliga Anna erbjöd sig att sjunga! :)  Å hon är verkligen grym på att sjunga.. Så det känns verkligen jätte roligt! ♡ 
 
Jag o småkillarna har mest bara myst idag. Edwin är lite snorig, men ingenting annat. Så vi vitaminboostar som sjutton, och hoppas på att det inte blir nå mer innan helgen.  O att vi andra klarar oss!
 
Bara pappan kommer hem ifrån jobbet, så ska jag och Lowa fara in till stan.. Fixa nå fina kläder till Lowa, och handla det som behövs till lördag! Å till torsdag också, förresten! Tror morsan här hemma, eventuellt också behöver något att ha på sig! Uuuh, alltid lika svårt! :-/
 
 
Fattar inte att  den här killen redan fyller 2 år.. ♡
 
 
 
 
Å näe Tina, du har rätt.  Så här bra kort, kan inte jag ta..
Ärligt snodda av Sandra.. ;)
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Äh vadå? Jag skulle väl aldrig säga nåt om dina otroliga fotobemästringar?
Kort blir de ju iaf ;-)

Svar: Hahaha!! :)
Joanna

2014-11-25 @ 22:08:34
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: mamma

Åh..som mormor är jag så stolt över denna
gopöjk, och hans goa syskon också, massor av kärlek till er alla <3<3<3. Till dig min dotter som gör mig så stolt för att du är du och min dotter, vill jag bara säga... Älskar dig <3

Svar: Å vi älskar dig, lilla mamma! ♡
Joanna

2014-11-26 @ 23:56:30

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0