♡ På riktigt..

Efter en vaken natt igår, och sen bus o ännu mera bus med våran härliga 2åring! Så sov den här morsa före tio! 
Vaknade för en timme sen, och nu ligger jag här,vaken..
Va faaan liksom?
 
Jag o småkillarna, mös hemma heela dagen igår(idag?)! Strax efter ett,kom mamma och mormor för att fira Edwin! :) Jag passade på att duscha, o sen dök pappa också upp! Edwin öppnade paketet för glatta livet! O var så jävla söt.. För varje paket han fick,så lös han upp som en sol! Å med ett leende från öra till öra,  sa han "Taaack" och öppnade glatt! ♡ Älskade lilla charmtroll. Du och dina syskon gör mig lyckligast i världen! 
 
Vi fikade tårta, och mamma o mormor hade med lite gott fikabröd också! ;) Pappan i familjen kom hem runt halvfem, då mös vi lite i sängen och Edwin fick öppna paket ifrån oss! Allt utom garaget, det får han imorgon! :)
Efter en något sen middag, kom Svärfar&Eva för att få sig lite tårta också! O gratta lillfisen! ♥
 
En hellnöjd 2åring tvärsomnade gott, efter en kort liten bok! :)
 
Arwid har överraskat mig, med att sova längre än 30minuter i stöten(dagtid) idag också! Wiihooo! Tre timmar rakt av, mitt över dagen.. Äntligen!! Jag är ju som sagt, en rutin människa. O behöver struktur på dagarna. Med en liten Arwid som bara vill sova en kort stund, då o då på dagarna och då gärna och endast i famnen.. Så är det ju otroligt svårt att faktiskt få nånting gjort! Det är liksom rätt svårt att ens hinna ner i tvättstugan, o hänga/vika tvätt! Eller städa, baka eller va sjutton som helst.. Vill ju liksom få lite rutin, så lillfisen här är vaken, o sover ett par timmar,två -tre gånger om dagen! O jag och Edwin kan fixa nödvändiga saker,mysa, och leka-vila lite också! ;)
Minns jag rätt med Edwin, så hade han bra rutiner även på dagarna rätt tidigt! Men jag kanske minns fel? Äh,hursomhelst så hoppas jag att det här med Arwids sovande på dagarna, snart ordnar till sig ordentligt! :) Nätterna är då rakt inga problem ju! ♡
 
Vad himla olika barn kan vara.. Lowa och hennes kolik, hon skrek ju liksom konstant rakt av i fyra månader. Edwin han var liksom världens nöjdaste bebis, ifrån dag ett liksom! Minns inte att han någonsin skrek alls, typ.. Nöjd o glad jämt, redan som liten mini! O Arwid, han är mera missnöjd. Som pyttepytte, sov han ju givetvis mest o var nöjd. Nu är han inte alls lika nöjd. Han ska bäras jämt!! Alltså, inte bara vara i famnen, utan jag ska liksom gå runt med han hela dagarna! :-P 
Blir lätt gnissig o grinig, o liksom ingenting är bra.. Går lite i vågor, förvisso. Tur är väl det! ;)
 
Sitta i babyskyddet avskyr Arwid, och det gjorde ju även Edwin Bara bilen rullar är Arwid nöjd, med Edwin räckte det att bilen var igång så var han nöjd. Men det är liksom till att ha babyskyddet upplyft o gunga det,om dom ska/skulle va nöjda i det.. Alltså inte så att det är läge att ställa det i en vagn, o gå in på Ica liksom! Lowa hon sov som en stock, så fort man stoppa ner hon i det.. 
 
Apropå att sova och Lowa.. Hon var uppe o traska i sömnen igår.. Jag och Mikael satt i köket, o grejade.. Så vi fick oss ett gott skratt! Sötfian! ♡
 
Näe, måste verkligen försöka somna om.. Jag ska ju till Orrviken i eftermiddag/kväll, och duka o göra klart inför morgondagens dop och kalas, så det kan ju bli en halvlång dag, om den ska börja redan nu!
 
 
Födelsedagsbarnet var givetvis i tidningen idag! ♡
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0