♡ Rubrik

Jag lyckades faktiskt somna om, efter att jag pussat sambon Hejdå, när han klev upp o for på jobbet! 
Var heeelt paj där vid sju när jag klev upp för att få upp Lowa till skolan, och ge Arwid mat! Men efter en slurk mat somnade vi om.. O klockan 10 startade vi upp dagen på riktigt tillsammans med den nyblivna 2åringen! ♡
 
Vi kör mys,och lek med alla nya bilar Edwin fått! :) o jag har passat på att rensa ut lite rat, och plast från hans rum! :)
 
När Lowa kommer hem ska jag hjälpa henne göra chokladmöss tills imorgon! ;) O hjälpa henne sortera upp alla jultidningar, så kan vi ha med det imorgon och hon kan dela ut till dom som är där! :)
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0