♡ Sjukt förvirrad

Alltså,  känslan när man lägger sig på soffan med Arwid direkt efter middagen, för att man är sliten.. Vaknar till av att man är kissnödig, TROR att man slumrat till i typ fem minuter.. Blir irriterad för att jag tror att Jesper fortfarande sitter på toan, och tror att Lowa å Edwin är på hennes rum.. o börjar vråla på Lowa som inte verkar vilja svara.. Kände även viss irritation mot min sambo som inte heller behaga svara, eller komma o ta Arwid. Jag höll ju för faan på att kissa på mig! Inser då att jag sovit i typ två timmar. Edwin ligger o sover,  Lowa o Jesper bastar o har kvalitetstid o poppar musik.. Jag har alltså sovit i två timmar på soffan! O min kära sambo, har fixat med tvätten, lagt Edwin(det gör han iofs 9gånger av 10,men ändå) och lyxar till det med Lowa!
Jorå, irritationen släppte rätt fort! ;)
 
 
Jag o grabbarna hade finfrämmande av LillyBus och Jänet idag! Så jäkla mys.. Åt mysig lunch, o mös o soffan bara.. Å Edwin och Lilly lekte verkligen så himla bra! Skrattade och busade,o mös tillsammans under en filt i soffan! Dom var så snälla och goa med varandra hela tiden! Sådär så man blir alldeles varm,ända in i hjärteroten! ♡♡♡
Å sådär, så att Måndagens monsterEdwin är raderat ur minnet.. ;) Usch o fy!
 
Vi skjutsade min mormor i måndags o hade turen att bli bjudna på lunch också! Mysigt som sjutton, men svettigt med en tvärtemot soon tobe 2åring, och en ledsen bebis! 
 
Igår gick vi i pyjamas och mös heela dagen, det behövdes.. O idag har bägge grabbarna varit sig själva heelt och hållet! Goa och glada med andra ord! ;)
 
Funderar på att börja advents pynta imorgon... Det kliar liksom,i mina fingrar att få börja! :) Är det verkligen,alldeles för tidigt!? ;)
Har aldrig velat få upp grejerna före 1a advent förut, men nu längtar jag! O jag tror t.om att jag ser framemot julen! ;)
Frågade Jesper igårkväll när jag fick börja pynta, och han lovade mig iallafall att det är fritt fram! ;)
 
Psykologtajm imorgon också, måste komma ihåg att kolla om min Pappa kan underhålla kidsen! Annars lovade Carro att fixa biffen! Vi ska på en liten roadtrip imåra kväll också.. Det blir bra det, åka bil o surra!
 
 
Näe, nu sova!!
 
Alltså, Vi fyra.. Det är magi! ♡♥♡
 
 
Å dom här två polarna..
 
Våran Älskade lilla Stortjej! ♥♡♥
 
Pussgurkan! ♡
 
 
 
JUSTDEEE!! ☆★☆
 

Era tankar..
Postat av: Sabina

Jag har oxå börjat :) och Sonia är redan klar hon ;).

Svar: Härligt att höra! :) Då kan jag med gott samvete börja!!! :)
Joanna

2014-11-13 @ 20:18:38
URL: http://sabinaelvstal.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0