♡ Tröttmorsa

Vid halvtre inatt vaknade både Lowa och Edwin, o när jag hörde hur Arwid också började skruva på sig visste jag inte vad jag skulle ta mig till riktigt! Gaaaah. Arwid somnade dock om,utan att ha vaknat ordentligt. Men både Edwin och Lowa var uppe och gjorde fika med pappan, o somnade inte om förrän han for!Så när alla tre vaknade igen vid halvsju, var det lätt att hålla sig för skratt! Är så jävla trött, och ska banne mig sova eftermiddagsnap idag! Sådetså!
Men först så ska vi åka och köpa bakplåtspapper och sen försöka baka inför stundande dop och 2årsfirande! ;)
 
Men allra först ska vi dricka en liten vitamin boost, jag och Edwin! ;)
 
Idag är det ju för övrigt den 4/11 och inget annat. O det är alltså ikväll ni ska lyssna på P3s Verkligheten, klockan 18.00..
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0