♡ Verkligheten i P3

Ni som inte lyssnade,ni missade verkligen något! Men som av en händelse så finns ju faktiskt klippet på webben! O jag kan verkligen rekommendera er alla att lyssna! Ulrica är otrolig! På alla sätt och vis! ♡
Det var även Jens, älskade vän! Som du fattas oss alla! ♡
Ja,jag grät mig igenom hela programmet.. Annat går liksom inte. Är så glad att Du fanns i mitt liv, och glad över vänskapen vi hade. O att Du Alltid fanns där, för mig och för Lowa. ♡♥♡ Är glad över alla fina minnen du gett oss!
 
 

Era tankar..
Postat av: Cissi

Ja har precis lyssnat, usch. Så overkligt, så känslosamt. Kram på er. Finns inga kloka ord, så orättvist.

2014-11-05 @ 22:47:09
URL: http://cissigran.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0