♡ Fredagsnöje

När man får barn ändras helgaktiviteterna något,om man säger så. Våra fredags kvällar brukar bestå av lite mys framför Doobidoo, och förhoppningsvis är både jag och sambon vakna fram till nio, ibland är vi t.om vakna och i form så vi kikar på Helenius Hörna! Oftast slumrar vi till mitt i. Ikväll prövade jag fredagsmys,för mig själv, på Akuten. I väntan på att få träffa distriktsläkaren som hade jouren. Han hade många olika dejter, men han hann även med mig. Penicillin 2×3/dag ×10. Min mage kommer krascha, men förhoppningsvis blir jag både fri infektion och smärta! Jävla otyg, jävla tand och onda jävla bihåla! :-/ Hade hellre halvslumrat på soffan hemma faktiskt! Mycket hellre,mer ekonomiskt och kärleksfullt. O som bonus hade jag sluppit lyssnat/kikat på Idol.. Jaja. Det gick ju relativt smidigt och snabbt! :) Har varit in till stan idag, och fixat lite nödvändiga ärenden.. Är så jävla disträ och snurrig,så hälften är lokföraren ogjort! Måste göra mina listor igen, så jag kan pricka av. Det underlättar,massor! Imorgon ska dagen avhandlas efter listor så ingenting glöms bort. Massor av grejer som ska fixas inför Lowas kalas! :-O Jag o grabbarna fick iallafall både sällskap o hjälp av mormorn idag, så snällt! Hade även turen att bli bjudna på god lunch! ♡ Sovtajm här nu, bara jag vaken!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0