♡ Första skoldagen

Igår hade Lowa sin första skoldag, för det här läsåret.. Var en förväntansfull och glad tjej, som jag och Edwin följde med dit.
Va kvar i fem minuter,sen gick vi ut o lekte lite med förskolebarnen innan vi for hem o löste av pappan.

Lowa hade haft en bra första skoldag,förutom en detalj. En detalj, som på riktigt gör mig förbannad!

För att vara riktig,  så kan vi kalla barnen för och Y,samt Q.. 

X och Y har bestämt att jag inte ska få gå med dom till skolan.. säger Lowa. Och dessutom så har dom sagt till Q, att om Q vill gå med Lowa så får hen inte gå med dom..

Jag blir så heligt förbannad. På ungar som inte kan bete sig, och jag blir seriöst mest förbannad på deras föräldrar!! Att diskutera med deras föräldrar ger ungefär lika mycket som att diskutera, med en fiskmås. Ett styggt och falskt skratt.. 
Sen skiter dom framförallt fullständigt i allt.

Hur jäävla svårt ska det vara o lära barnen att vara snälla!!?? 

Det här får skolan ta tag i.. Då det är deras ansvar också.

Såå jävla arg och less är jag.

Lowa klev förövrigt upp svintidigt, för att själv cykla till skolan idag. Andra skoldagen.

Det gör ont i mammahjärtat! 💔




Era tankar..
Postat av: Anonym

Fy så ledsamt men jättebra att du ryter ifrån. Förstår att det känns i mammahjärtat. Tyvärr är det allt för många vuxna som saknar förmågan att ge barnen bra värderingar å som själva saknar förstånd att oxå inse det. Du ger Lowa mod å visar vägen å du gör det bra. Härligt med ditt mod Joanna, du ska vara stolt över ditt agerande det är jag och allt kommer att gå bra, kram kram 💝

2015-08-22 @ 09:21:34

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0