♡ Hur aktiva är ni! ?

Hur aktiva är ni andra diabetiker!? Alltså nu menar jag inte fysiskt aktiva. Utan hur aktiva är ni inom just Diabetes!?

Är ni med i Diabetesförbundet? Är ni aktiva?
På lokalnivå?  Riks eller Regionsnivå!?

Jag håller på o klurar på om,och hur mycket jag vill och kan engagera mig.. O vad jag vill med det!

Okunskapen om just Diabetes  är otroligt stor. 
Skrämmande stor!

Jag ska iallafall på regions konferens här på Frösön nu i September.
Jag har förväntningar, och hoppas det blir bra. Jag hoppas på att det kommer mycket folk.
O gärna yngre förmågor också! 😉



Ska någon av er dit!?

#ÖPPENDIABETES 


Era tankar..
Postat av: Nora, WWW.nouw.se/norascorner

Jag är medlem i några förbund i Stockholm och är med på några träffar och pratar om min diabetes för barn.

Svar: Okej, Tack för att du delar med dig! :) Hur länge har du hållit på med det? :)
Joanna

2015-08-28 @ 04:09:15

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0