♡ I Paintball skogen

Igår var vi med och firade ytterligare en 30åring!  🎉🎈
Nu var det Mikaelas tur, hon trodde hon skulle på flyttloppis hon,ack så hon bedrog sig! 😂
Mitt i skogen,satt vi o vänta! Alla laddade till tänderna! 😆
En väldigt överraskad och glad Mikaela dök tillslut upp! 😊







Sen var matchen igång! Jag fick agera fotograf, eftersom vi hade en hängig Arwid med oss.. Lillfisen! ♡  Sov mest i ergon på mig! O jag kunde ju passa på o plocka lite blåbär också.. Jäklarns vad mycket blåbär det var där! 😍

Middag på Tages,innan vi hämtade upp Lowa & Edwin som varit hos Farfarn & Eva.. :) 

Fick fylla på med rejält med energi i lördagskväll också,rätt som de var dök Jeanette&Suss bara upp! 😄😍 Fick skratta o surra några timmar! Så himla värdefullt. ♡ ♡ ♡

Hade ju turen att bli bjudna på middag hos Jocke & Jessika, när vi hämtade Lowa också. Men Arwid blev så hängig där,att han somnade i min famn mitt i middagen. Lillhjärtat! ♡ Edwin däremot var det verkligen full fart! Å han var så nöjd över o ha fått ridit lite på Jessikas häst. Lowa var dock absolut nöjdast som hade fått varit ute o ridit en hel timme,tillsammans med Jessika. Lowa på Mysan, o Jessika på en annan! ;-)


Idag är det sjukt här.. Bara jag o Edwin som är piggelin! Å pappan då, men han jobbar! 
Funderar på om jag ska ut o leta lite mer blåbär, när Arwid somnat.  Lowa klarar sig ju inne..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0