♡ Kläder

Jag har inga kläder. Eller jo, i min garderob är det knökfullt. Med gamla,utslitna kläder. Framförallt, så är den där högen " Det där ska jag ha, efter graviditeten" gigantisk.
Alltså, det är inte många plagg jag kan använda, som jag kunde innan Arwid, eller ens innan Edwin.
VARFÖR har jag inte rensat tidigare!?
Nu låter det ju som att jag ägnat flera dagar, åt att faktiskt rensa.
Det har jag inte.
Däremot har jag bestämt mig, jag måste rensa. Mycket för o faktiskt se, vad är det för kläder jag behöver egentligen?
Tills rensning är gjord, o jag har möjlighet att faktiskt fylla på garderoben. Så fönstershoppar jag på internet. Det är smidigt!;)
Men varför är det så mycket roligare att kolla på kläder till trollungarna!?
Den enda av dom som faktiskt behöver kläder är Lowa.. Men det är ju dom här minsta kläderna som faktiskt är roligt att kolla på!
Men jag skulle ljuga, om jag påstod att det inte är roligt att kolla på kläder till mig själv heller! =)
 
Färdiga outfits är alltid roligt att se på.. O man kan få lite inspiration! :)
 
 
Kollage Zalando
 
1. Hatt | 2. Jacka | 3. Jeans | 4. Skor | 5. Glasögon
 
Sponsrat inlägg


Trackback
RSS 2.0