♡ En trasig toasits,är nu ett minne blott..

Alltså locket på våran toasits, har seriöst varit trasig i över ett år! 🙈 I veckan gjorde jag slag i saken o köpte en ny. ✌
Å idag har ju jag o barnen fått ha superkvinnan hos oss! ♡ Så nu har vi äntligen en HEL toasits, mannen i familjen har förbud på närmare avstånd än 30cm. Badrummet och skötbordet måste han ju liksom ha tillträde till.
Jag har ju liksom inte bytt en enda blöja på en vecka! 😊

Dessutom har gården skottats medan hon var ute o härjade med grabbarna i snön! ♡ 
Hjorten har vi fått upp också! 😊

Idag har jag varit rent av ganska rörlig. Smärtan som strålar ut i benet är dock inte att leka med. Idag trappades medicinen upp,o jag tyckte genast det kändes bättre. Kanske hittat min dos! 😕 Hoppas på det iaf, och att det läker ut snabbt så jag kan sluta med de här rävgiftet så fort som möjligt!😣

Viktigt för bs att vara så smärtfri som möjligt också, senaste veckan har varit som världens läskigaste berg och dalbana. På riktigt! Sen veckorna innan med uvi. Jajjemän, känns som att mitt hba1c kommer vara kassare än nånsin! 😯 Sjukt frustrerande när jag äntligen börjat få ordning på det..
Hoppas på att det snabbt funkar bra med den älskade o efterlängtade pumpen.
Mamma ska ta med den imorgon, så då får jag klämma o känna o så på den! Wiihoo!
Känner mig som ett litet barn innan en födelsedag! 😂

Näe,imorgon vankas bak av pepparkakshus med momman ju. O några timmars sömn innan dess,vore kanske att föredra ändå.
Älskar sömnproblem! 🙈🙈🙈


Någon tog o somnade mitt i lunchen häromdagen. Pappan var på toan,så den handikappade mamman fick rycka in så gott hon kunde! 😂😂😂 O så här satt jag tills pappan kom. (Alla vet väl huur lång tid en karl tar på sig på toan! ? 😝) O nej ,jag kunde inte låta han dunsa ner med huvudet i tallriken ! 😘

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0