♡ ♡ ♡

Jag hoppas att ni har haft en fin jul,tillsammans med era nära och kära! ♡ 
Vi hade en mysig julafton, tillsammans. O jag är så lyckligt lottad som kunnat fira jul tillsammans med min egna lilla familj. Plus Svärfar,Syrran, Pappa & Karin, Mamma o sist men inte minst Nogga.

Mitt i julklappsöppningen  (när barnen var som mest upp i orra! ) så fick jag så himla tråkiga besked. En gammal kompis, hade tidigare på julafton somnat in. En kille,som jag har så sjukt mycket roliga/tokiga/bisarra/sjuka minnen tillsammans med. En kille som liksom jag,är född 1986. 
Han fick alltså inte ens fylla 30 år.
Hans liv hade ju i stort sett bara börjat. 
Hans familj fick inte ha den där mysiga julen. 
Han får aldrig mer uppleva en jul.
Cancer alltså. Jag avskyr och Hatar cancer.
Varför!?
Vad fan är meningen med att cancern ska vinna över en människa!?
Jag förstår inte. 

För exakt 11år sedan levde vi loppan i en stuga tillsammans,uppe i fjälls. Såå sjukt roligt hade vi då. Som så många fler gånger..
Vi har inte umgåtts på flera år så. 
Men vi bor i en liten stad, så ibland sprang man ju på varandra. O det var alltid lika roligt! 
Nu kommer jag aldrig springa på han igen.
Det känns konstigt, och så jäkla tråkigt.

Jag hoppas verkligen att vi ses nångång, och jag är övertygad om att Jens,  Henke och dom andra fina änglarna tar väl hand om dig.
Vila i frid, Fredde!  ♡ 





(Tanken var att skriva ett käckt inlägg om allt fina med julen,det får bli en annan dag!)

#FUCKCANCER 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0