♡ Två veckor o slutspurt inför Julen..


Imorgon firar jag och min pump två veckor.. 😊
Själva pumpen älskar jag.. CGMn not so much faktiskt! Egentligen inte alls. Eller alltså, förra lördagen satte jag den på armen och sen dess har den ju funkat hyfsat iaf! På magen funkade den aldrig.. Fjärde sensorn som jag satte,på fem dagar funkade. O då satte jag den på armen! 
Frustration.
Idag ska jag träffa diassk. Får se vad hon säger.. 😜


Förra helgen var jag och några av mina tjejer till Sundsvall. På en riktig tjejhelg. Vi firade Tina, i efterskott. Startade dagen tiiiidigt. För att vara på plats på hennes jobb när hon kom dit för att "jobba".. 😉 Hyfsat lurad tjej! 😂 Började med en hotellfrukost på Clarion, innan vi rullade på Sundsvall! Åkte över Hammarn och plockade upp Veronica,som också skulle med! 
Hade en heeelt fantastisk helg. Underbart sällskap, shopping, god mat och en natt på hotell! På Söndagen avslutade vi det hela med en föreställning med Mia Skäringer. Den fantastiska kvinnan! Sen blev de drygt två timmar i en bil hem..  😉




I måndags hade Lowa lussefirande på skolan, så himla mysigt och stämningsfullt! 😍🎅👼


I veckan har de ju även hunnit med knäckkokning, julklappshandling  (så nu är det i stort sett klaaaart! 😆),sjukgymnast,paketinslagning och en stadstur med Linda. Pappa var här med ungarna i tisdags,så pappan i den här familjen kunde jobba lite! O igår var mamma här. Så pappan kunde jobba lite igen.

Så igår satte Edwin,Lowa,jag o momman upp granen.. Åå vad mysigt det blev!  😍 Arwid han sussade sött under tiden han. Grabbarnas rum fick sig en omgång också,så nu ere bara skura kvar! ;)
Momman passade på o koka knäck också, så hon har hemma. Varför blir alltid mammas knäck godare än min? 😲
Avslutade dagen med en god middag!  Innan mamma for hem,efter att Arwid somnat. 
Mysdag rakt igenom! ♡


Näe,duscha o fli sig kanske? 3 års besök på BVC för Edwin i eftermiddag också,efter sjukhuset.. :)
Försökte bunta ihop det med Arwids 18 månaders besök om en månad, men de var tydligen omöjligt!? Det är ju liksom inget särskilt som ska göras med dom egentligen, eller ja med Arwid då.. Mer än vikt o längd,Edwin har ju dock läkarundersökning. Jaja ja.. Jag håller tummarna för att vi får väga o mäta A idag iaf! 😜 

Fyra dagar tills Tomten kommer.  Är ni taggade? 🎅🎅🎅

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0