♡ 80års kalas!

I torsdags fyllde min älskade mormor 80 år.. Så i Lördags firades hon! Vi höll till i en samlingslokal där hon bor, riktigt mysigt var det där! Såna ställen brukar ju kunna vara rätt stela, och trista.. Men här var det rent av hemtrevligt! :)
 
Hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll! =) Vi var rätt många, trots att det bara var hennes barn med familjer! O nästan alla kusiner var med, förutom syrran. O två till! Men vi var nog runt 30 i alla fall, i alla åldrar! O barnen lekte och hade huur roligt som helst.. Mina kusinbarn som var där, är ju 8 månader, 2,4 år och 4 år.. Så både Edwin och Arwid hade andra jämngamla barn att leka med.. O Lowa är ju lika gammal som min yngsta kusin, så hon hade ju också någon att leka med! Toppenbra, när det finns jämnåriga för alla tre barnen! =) Det är ju liksom rätt ovanligt, då dom flesta av våra vänner, som vi oftast umgås med har yngre barn.. Så Lowa är ju i regel alltid äldst, och oftast minst 6 år äldre! Vilket kan vara tråkigt när man börjar bli så stor som hon! :-/  Även om hon tycker det är roligt, och mysigt också.. Förstås! ♡
 
Var duktig och hade med mig kameran för att kunna fota.. O alltså, jag tror fan jag måste gå någon värre fotokurs.. Jag drack ju inte en droppe, men av 90% av fotona att döma, så skulle man ju kunna tro att jag var på storfyllan! Haha, herregud! Skulle dock vilja skylla en del, på att det ÄR svårt att fota små barn, som springer runt och leker! ;)
 
Några kort, blev ju i alla fall inte, såå jätte dåliga.. Så dom tänkte jag faktiskt dela med mig av! :)
 
 
Jubilaren herself..
 
Våran älskade Mormor! ♡ ♡ ♡
 
 
Och lite blandad kompott! :)
 
       
 
       
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0