♡ Ett gammalt hus

Ibland så önskar jag att vi hade ett gammalt hus.. Alltså, typ ett litet torp! Tycker nämligen att shabby chick är såå himla fint! Men vet inte riktigt hur jag ska få den stilen att stämma här hemma! Vårat hus är absolut inte nybyggt.. Men byggt i början på 80talet.. En souterräng kåk.. Blir liksom svårt o få det där naturliga shabby chick! Hur sjutton ska jag få till det bra? Gillestugan skulle man ju kunna göra riktigt Shabby chick kanske? Skulle ha haft en gammal kakelugn där, så hade det ju blivit kanon!
Näe, vi måste nog köpa oss en stuga i framtiden.. Det är väl det enda vi kan göra va? Haha.. =)
 
Jag är hursomhelst helt såld, på det mesta i shabby chick stuk.. O lite sånt smyger absolut in här hemma..
Det måste det ju liksom få göra.. För det är ju som lite jag på nåt vis..
 
 
Kan surfa runt på såna inrednings sidor i timmar.. Borde ni också göra.. Man hittar så otroligt mycket fint. Och får så mycket inspiration!
 
Dessa hyllor alltså, Hur fina är inte dom!?
 
             
 
 
Å denna superfina klocka.. Vart skulle jag kunna ha den!? Åååh..
 
Och jag som verkligen vill ha en fin golvkandelaber!! Passar väl perfekt i ett hem med två små vildskinn va? :)
 
 
 
Detta och massor av mer fint, finns på inwhite4you.se och sidan hittar ni HÄR!
Klart värt både ett, och flera besök!

Era tankar..
Postat av: Sofia

Klockan kan du hänga på en av "pinnarna" som är vid trappen! :)
Lite sådär halvhögt så det är precis så att den tar i huvudet på Jesper!
Så sitter nämligen våran, den har en detalj under själva uret som Tomas brukar gå in i när han rundar hörnet 😂😂

2015-02-09 @ 15:19:26
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0