♡ Fint!

Sprang över den här bilden, för en stund sen..
Så himla fint! ♡
 
 

Nej, självklart ska man separera om det är nödvändigt .. Givetvis! Men bilden får en ändå att tänka till lite.. Eller hur?
 
 
 

Mini Tornadon här hemma, har haft en exemplarisk dag. Enligt konstens alla regler typ. Sovit två långsovningar, och varit go å gla!  Älskar såna dagar, trist dom är så sällsynta här hemma bara!  😉 Somnade dessutom för natten redan före halvåtta! 👍 
Givetvis lyckades ju min sämre hälft med bedriften att riva halva sovrummet när vi skulle lägga oss.  Så då låg ju Arwid där i givvakt!! Karlar!!! 😣
Som tur var somnade han snabbt om.. Ligger o sover oroligt nu, o har gjort sen dess!  Vette tusan, hur vi ska göra för o få han att sova bättre om nätterna alltså!? 
 
Lill Tornadon här hemma, har varit på sånt goshumör idag!  ♡
Härliga, goa  ungar! ! ♡♡♡
När Arwid sov ville han läsa bok i våran säng.. Han var så himla trött, så jag hann knappt läsa klart förrän han sov! Han fick sova närmare en timme. . O det gick ju kalas!  👍 Somnade strax efter sju ikväll som vanligt ändå!  👌
 
Apropå att sova, så ska även jag sova nu! Imorgon ska jag äta semla, sådetså!  😊
Gör det du med! ;)
Fnular lite på om jag ska vara ambitiös o göra egna?

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0