♡ Gaaah.

Vaknade nyss, för andra eller tredje gången sen jag la mig.. Trodde det åtminstone var tidig,tidig morgon! Nej, inte det. Jag har så förbaskat ont. Typ överallt! 😣
Lederna värker och är dessutom svullen, höger armbåge är värst.. Som en boll, emellanåt!
Psoriasis, faaantastiskt! Har varit besvärsfri länge.. Tror det är pga/Tack vare mina täta graviditeter.. Har inte varit roliga graviditeter, men jag har liksom varit "frisk" från mina vanliga bekymmer.  Aldrig har jag haft så lite eksem, eller känt av lederna så lite som då.. Har heller aldrig klarat av katten/pollen och andra allergier så bra som under graviditeterna. 
Kan det ha att göra med hormonerna i kroppen tro? Nånting måste det ju ändå vara? 
 
Att ta bort gluten, och mjölk ska göra att iinflammationer försvinner.. Borde ju egentligen göra ett försök! Men mjölk,  det är verkligen min stora last..
 
Just nu smörjer jag mig för glatta livet, och vet att jag borde sola! De hjälper ju båda mot eksemen och det onda.. Ska kolla om min kära diabetesläkare kan ordna med en remiss till solning kanske!
 
Näe, nu vill jag somna om..
 
/sur, less och trött tjej 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0