♡ Ingenting av nånting..

Ja, alltså.. Jag skulle ju på ögonbottenfotografering idag.. O jag skulle även köpa nya skridskoskydd till Lowa, som hon måste ha imorgon..
 
Sent igår kväll/tidig natt började ju pappan i den här familjen att kräkas!? Såå jävla typiskt! Dock så kräktes han bara då.. O ingenting sen dess! Men det kändes ju ändå inte som att jag vill ta med kidsen o sprida eventuell smitta runt, på sjukhuset och till morfarn! Så det blev till att avboka!
O nu håller vi tummarna, för att ingen annan börjar kräkas.. Då mostern kommer i helgen! O vi ska hämta henne på tåget imorgon kväll! O Lowa kommer ju bli helt förstörd om vi inte kan umgås med henne nu när hon kommer upp! ♡
 
Är ju bjudna på 1årskalas imorgon också.. :-/ Nils blir redan 1 år.. Sjuuukt!!  ♡ ♡ ♡
 
Passade på o for en sväng till Gällö o inhandlade lite braförmagen mat, o diverse förnödenheter när jag hade lagt Arwid för sovstund i vagnen.. O Edwin är ju så lugn o snäll, så han kunde den sjuka pappan ha koll på,trots att han var vaken o busade! ;)
 Arwid då..  ja han sover än han! Måtte dessa långa sovpass på dagarna kunna bli en vana och rutin! Det skulle jag verkligen uppskatta! =)
 
Näe, nu ska här hängas tvätt.. O sen ska handlingen beställas ifrån Maxi också.. Måste se till o göra nån sorts matsedel tills dess! Alltid liiiika roligt! ;)
 
 
 
Några kloka ord, jag sprang över..
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0