♡ Inte så tufft..

Alltså, vilken mardröms dag/eftermiddag jag har haft!! Blää!
Jag är ju som förkyld.. Eller ja, alltså igår.. Då var det typ som en riktig ManCold.. Imorse kändes det ändå bättre, på något vis.. Men jag hade lite sådär migränliknande huvudvärk, men ändå inte migrän.. Skitskumt!
När jag skulle styra upp lunch till kidsen, blev jag så jäkla yr.. O skakis! Väldigt skakis.. Kollade ett bs, för jag trodde ju givetvis att jag var låg.. Speciellt när det liksom var alldeles innan lunch.. 8,2 så njaaäe!
Fick i oss lite lunch, och sen var jag liksom tvungen att lägga mig ned.. Så först låg jag på soffan, o försökte få en trött Arwid att somna.. Det gick sådär, så jag var tvungen att resa mig upp för o gå med han o vyssja! O fy sjutton så otäckt. Jag mådde alltså så jäkla konstigt.. Ringde till Jesper och typ grinade, o för att höra så att han inte skulle bli sen hem..
Var tillslut tvungen att lägga mig i sängen med barnen.. Arwid som var så trött o bara gnällde, men kunde inte komma till ro.. O Edwin ja han skulle bara busa! Jisses, efter en stund kom Edwin på att det var roligare o köra bil, så han pep ut ifrån sovrummet.. Då kunde Arwid äntligen somna! Yeey! Så jag lyckades ta mig ut till soffan, för att göra han något sånär sällskap i alla fall.. O där låg vi, till brosan vaknade.. O då kändes det liksom rätt okej ändå, tills jag reste mig upp! Huuu! Aja, plockad upp Arwid o sen lekte grabbarna på bra inne på Arwids rum, med mig liggandes på golvet till pappan äntligen kom hem!  ♡
 
Fick hjälp till sängen, o där låg jag några timmar.. Som ett kas.. Halvt sovande, halvt vaken. Halvt medvetslös..
När jag väl kvicknade till igen, så var den konstiga huvudvärken borta. Likaså yrseln, och jag mådde riktigt bra igen..
 
Så nu är jag riktigt piggelin! =) Har t.om hängt tvätt o grejat! Har äntligen fått fingrarna ur arslet o beställt tack kort, också! Bättre sent än aldrig heter det väl? ;)
 
Fastnade ju givetvis, med att kika på fotona ifrån nyfödd & gravidfotograferingen.. O jisses! Jag ÄLSKAR dom fotona!!  ♡ ♡ ♡
 
 
           
 
   
 
 
 
 
 
 
     
 
Så jävla nöjd är jag! =)
 
Kikade på lite andra kort ifrån jul och nyårshelgen också.. Som liksom, blivit kvar på kameran.. Men eftersom jag själv gärna läser bloggar med bilder, så är jag snäll o bjuppar på några! ;)
 
 
Stiliga grabbar, på nyårsafton!  ♡
     
 
Lite pyssel.. :)
 
 
 
 
 
 O några ifrån mammas födelsedag! Dock fastnade inte hon själv på kort.. ;)
 
 
       
 
 
Näe, tror jag ska poppa mig lite popcorn o krypa till kojs o kolla på den där jäkla fängelseserien på fyran, som jag fastnat för! ;) Imorgon tänkte jag fara till Brunflo o handla lite som saknas här hemma.. O sen, om vi är pigga o krya så ska vi nog på en liten sammankomst på skorpan! Det håller vi tummarna för! =)
 
Joo, jag o mina smågrabbar och Caroline tog o for till Sundsvall, och Ikea i söndags! En trevlig dagstur, o nu har Millie fått en stortjej säng! =) Lowa tyckte inte att Ikea lät så lockande, så hon hoppade av i Nedansjö, hos Tinas mamma! O var där istället!  ♡ Hon har tur hon.. Inte alla som har så många mommosar!  ♡ En biomomma, en bonusmomma, en extra momma, och två gammelmomma! ;) Lyxigt värre ju! =)
 
För mig blev det inte alls mycket inhandlat på Ikea dock, men några bra o ha saker hittade jag allt åt! ;)
Nöjdast är jag nog tamigtusan över Brandfilten!! Varför har inte alla det hemma? Det borde alla ha!!
Ska komplettera med två brandsläckare också, minsann! En på varje våning! Jajjemän!
Sen blev det lakan till barnen köpta, sängkläder till oss, potta till Edwin, dyna till Arwids matstol, äggskärare, glas och några klassiska drönalådor till kidsens hyllor! O ja, en lampa till Arwids rum! =)
 
Hittade mer lampor där också faktiskt, så jag tror minsann jag o min bättre hälft måste ta en sväng dit något mer, och köpa några! ;)
 
Nää, popcorn och sängen vare ja..
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0