♡ När hjärtat svämmar över,lite extra. .

Igår fick jag ett brev på posten, ni vet ett sånt kuvert med handskrivet namn och adress!? Inte jätte vanligt förekommande nu, såhär 2015.. Blev alldeles varm, glad och nyfiken!  ♡ Handstilen kände jag ju igen.. ;-)
 
O i det där lilla handskrivna kuvertet, låg ett litet kort.. Med några fina rader, och ett jättefint armband, med evighetstecknet på.. ♡♡♡
 
Jupp, Jupp! Jag började böla.. Hjärtat svämmade liksom över..
Tänk vilken fin,omtänksam och kärleksfull vän jag har..

Hon,denna dära! Som alltid vet vad jag behöver.. O budskapet, med dom orden.. Det är så sant! ♡
 
Åh,vad himla glad jag är att hon finns i mitt liv.
Min Sister from another mister, Mitt Göll, Min BFF! 😍
 
I oändlighet.
Forever and always.
To The moon, and stay there.
♡♡♡
 
 

Era tankar..
Postat av: annaTiNAmargaretha

4 ever and always. ♡

2015-02-24 @ 23:54:49

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0