♡ Rakt in i hjärtat..

Har precis gjort klart veckans beställning på Maxi, och fastnade framför TVn och "Rakt in i hjärtat.." Alltså, vilka hjältar! Och vilka kämpar! Både barnen, föräldrarna och all personal!!  ♡  ♡  ♡
Och som jag gråter emellanåt.. Jisses alltså!
 
Finner inte riktigt orden.. Men det här är helt klart ett program för alla att se..
 
 
Tvivlar förresten på att det var pga magsjuka min sämre hälft kräktes inatt.. Tror han är klent byggd mest.. ;)
Näe, men seriöst. Tror snarare att det var en kombo av lite förkylning i samband med att hålla på o slita ut sig totalt.. Man orkar liksom inte hur mycket som helst, oavsett hur mycket man tror det..
Det är vad jag tror i alla fall.. Ett litet.. Stopp,stanna! Vila och ta det lugnt lite kanske?
 
Törs inte riktigt ropa hej än dock.. Man vet ju aldrig vad som sker inatt.. Det är väl bara o hålla tummarna!
 
Får se hur sjutton det blir med Nils kalas imorgon, har ju prövat ringa till mamman där för o kolla vad hon tror och tycker! :-/ Meen, den donnan har nog haft fullt upp idag.. Totalt hopplös o nå ju... ;)  ♡
 
Nää, kolla till Lowa och sen krypa till kojs!
 
 Ajjemän, så ere ju..
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0