♡ Tips på saker till barnen..

Jag är sjuk, eller ja.. mer eller mindre förkyld så att säga..
Jag borde passa på att tvätta, och städa nu när Arwid ligger ute och sover.. Det gör jag som synes inte..
Däremot har jag hittat en sida, med fina barnleksaker.. Otroligt mycket i trä!
Jaa, jag kanske är löjlig.. Men jag vill ha så lite plast, som möjligt.. Så är det bara! :)
 
Såå, jag har hittat ytterligare en sida med fina träleksaker.. Men även lite allt möjligt.. Fanns en del maskeradkläder också, sängkläder, heminredning och vanliga kläder! Rätt tuffa pyjamaser! =) Pyjamasarna finns för barn i åldrarna 3-8 år.. :)
 
 
 
Dom här sakerna, skulle jag gärna vilja ha hemma till mina grabbar! =)
 
Sidan hittar ni HÄR! =)
 
           
 
   
 
    

Era tankar..
Postat av: Sandora

Du kan få ta lite av min förkylning också ;) Har varit det i en vecka nu typ

Svar: Haha, ja varför inte? :) Annars skulle vi ju kunna byta bara, vi kanske kan råda bor på varandras om inte annat.. ;)Krya på dig!
Joanna

2015-02-03 @ 12:08:16
URL: http://sandoras.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0