♡ Att lämna ett urinprov..

Kan tydligen vara svårare än man tror.. Lowa har ju eventuellt fått UVI, så jag packade in ungarna i bilen och for till distriktarn i Gällö, så hon skulle kunna lämna urinprov där.. Svårare uppgift, eftersom hon knappt kan kissa.. Så det blev små skvättar.. Först så pass så att det gick att kolla en sticka.. O eftersom den visade på blod i urinet, så ville dom ju givetvis skicka en odling.. O behövde, ju givetvis mer kiss.. Sååå, hälla i sig vatten, o kissa lite, hälla i sig mera vatten, och kissa lite till.. Tillslut så var röret fyllt!
 
Så nu väntar vi på svar ifrån läkaren.. O Lowa ska åka med bussen till morfarn om ett tag, så jag hoppas dom hör av sig snart om det är aktuellt med penicillin!
 
Vi hade förövrigt lyxfrämmande i Onsdags, huuundra år sen sist vi verkligen umgicks! Sååå, det var så värdefullt! En riktig mysdag, med lek och bus! Underbart!  ♡ ♡ ♡ Jag o Tina lyckades bygga ihop den där förbaskade hyllan till Lowas rum också, så snart är hennes rum heeelt klart!! =) Blir så fint! Den enda "möbel" som fattas nu, är ett klädträd.. Så jag ska försöka hitta åt mig ett sånt! Seeen så, lite foton på väggarna kanske.. Men det blir verkligen bra!
 
 
Näe, nu ska vi äta lite sen lunch, innan Lowa åker iväg!  ♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0