♡ Det ska fasen ske direkt..

Alltså, jag avskyr att behöva vänta på saker.. Köper jag något, så vill jag ju inte behöva vänta på grejen! O att vänta på nånting som ska hända /något som man ska göra är ju också astråkigt!  😯 Lowa  kikade o kikade på  Jysk idag, o när hon noga valt ut o vi ska betala o så, så är det beställningsvara!! Va faan liksom! ? Vi som skulle hem o förhoppningsvis få klart hennes rum.. Det sket sig ju.. Jaa,  hade det inte varit för att hon har presentkort just där, så hade vi givetvis åkt o köpt nån på nå ställe där de kanske funnits hemma! Men näe, nu får vi vänta!  😝
 
Däremot så hämtade Jesper upp paketet ifrån Bodystore idag, så nu är det påfyllt här hemma!  😆
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Men vad är de du handlat :-/ ?

Svar: Va? Hyllan som vi måste vänta på? Eller de jag fått hem? Det jag fått hem är iallafall, Kollodialt silver, D-droppar, Probiotika, Magnesium och mer tandkräm till kidsen? Eller vad mena du? :-)
Joanna

2015-01-05 @ 08:23:02
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0