♡ Tallrikshylla..

Jag är ju på jakt efter en tallrikshylla! O min kära svärfar, har sagt att han kan snickra ihop en åt mig!! Wiihoo!
Min kära vän Jänet har en, som jag tycker är så fin.. Så jag tror den får agera mall! Har dock suttit och googlat lite nu, och såg att på Ellos hade dom den HÄR fina! Dock så tror jag ju att jag egentligen inte vill ha krokar under.. Vad ska jag med dom till liksom!?
 
Finns ju dock, massor av fina och olika.. Tänkte ju visa er lite fina som jag hittat, men nu börjar 15minutersovarn på att vakna.. Så det får bli sen! ;)
 
Edit: Han lät visst bara lite.. ;)
 
Vad tycker ni om dessa!?
 
(bilder från google)
 
         
 
       
 
   

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0