♡ Att gå på stan..

Alltså att spankulera omkring på stan, för att shoppa kläder. Det kan vara något utav det tråkigaste och värsta jag vet.. Ofta! Ska inte skriva alltid, för då ljuger jag.. Men oftast tycker jag bara att det är pest och pina!
Framförallt när man verkligen måste handla kläder. Då hittar man ju aldrig nånting, överhuvudtaget.
Det är liksom hopplöst!
Därför kikar jag mycket på internet.. Nu låter det ju som att jag shoppar kläder i tid och otid.. O så är verkligen inte verkligheten. Men jag tycker det är himla roligt, att kika på kläder online. O plötsligt så ramlar man ju över den där sidan. Som har snygga kläder, och bra priser! O med tre ungar som växer som ogräs, så behövs en heel del kläder. Iofs så ärver Arwid det mesta från Edwin. Edwin ärver dock ingenting ifrån Lowa. O neeeej, det är inte för att hon är just en hon, och han en han. Men det är liksom åtta år emellan dom. O näe, så länge spar jag faktiskt inte på urväxta kläder! =)
Edwin ärver dock mycket ifrån Sixten, o det är ju kalas!  ♡
 
Men, ibland så vill man ju även köpa nya kläder. Det är ju som roligt med nya kläder liksom.
O nu har jag ramlat över en sida, där jag garanterat kommer köpa byxor ifrån nästa gång!
Dom har dessutom 1års garanti, på trasiga byxknän! Haha, huur bra är inte det? :)
HÄR hittar ni denna fantastiska sida! ossoami.com är sidan! :)
Verkar finnas från storlek 104 o uppåt! =)
 
Dessa är jag övertygad om kommer bli kalasbra på nån av grabbarna, eller båda! :)
 
(bild lånad ifrån hemsidan)
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0