♡ Den här boken..



Jajjemän, i skrivande stund är ett exemplar av den här boken på väg hem till mig!!! 😊  Wiihoo.
Känner på mig att den kommer sträckläsas
Hade turen att Eva skulle hämta sin live , o då kunde hon ju även plocka med sig min!!

Vilken kämpe hon är (Tea) och vilket helvete hon gått igenom. Boken handlar om hur hennes liv såg ut under hennes tonår , när hon var tillsammans med en riktig psykopat. 

Har följt hennes resa med att skriva boken i gruppen " Min kamp och vägen tillbaka" på Facebook. I den gruppen kan man även beställa boken! :)

Bilden är även lånad från Facebooksidan.

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Anders köpte den med, och har hunnit läsa den, jag ska läsa den med när han är klar tänkte jag. Vi passade på när hon va på loppisen :D

2015-06-02 @ 21:41:41
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0