♡ Grå och trist måndag..

Måndag, igen! Jag brukar på nåt vis gilla måndagar.. Vardagsrutinerna kommer åter , o jag o grabbarna brukar bara ta det lugnt.. Pyssla på hem,o försöka att inte ha några planer.. Göra sånt där nödvändigt ont, som aldrig gör sig självt.. Samtidigt som vi bara kan mysa på o vila upp oss! ♡ 

Idag känner jag mig heelt färdig,innan dagen ens börjat. Ett blodsocker,som hoppar o som jag är spyless på! Dessutom har jag sovit som en kratta inatt. Dom få timmar jag faktiskt lyckats sova,har mardrömmarna löst av varandra.. 😬 O vid 03 kom Arwid till våran säng , o efter ytterligare nån timme så kom Edwin tassandes också.. Det är himla mysigt,även om det blir lite trångt! ♡ 
O just inatt,så hade dom gärna kunnat få sovit hela natten i sina egna sängar !  😩

Är så förbaskat grått o trist ute också,så man blir ju på taskigt humör bara av det.. Var ju så himla fint där när Arwid vaknade inatt.. O nu hänger det regn i luften..
Tänk vad vädret kan göra mycket med hur man känner sig!
Men på torsdag ska tydligen sommaren komma,o jag kan inte låta bli att hoppas massor på att det faktiskt blir så!🌞



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0